ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Στόχος του DUOMO είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες.

Εάν παρόλα αυτά ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται αποκλειστικά με την ACS COURIER.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αλλαγή - Επιστροφή - Αντικατάσταση Προϊόντων

Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι τους και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (Απόδειξη ή Τιμολόγιο). Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.

Σε προϊόντα OUTLET οι επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.

Τα ολόσωμα μαγιό και το κάτω μέρος των μπικίνι θα πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία. Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν αυτή η ταινία έχει αφαιρεθεί ή αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη.

Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το DUOMO υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.

Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACScourier στην παρακάτω διεύθυνση:

DUOMO
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗ 1
ΡΕΘΥΜΝΟ TK 74133
ΤΗΛ. 211 790 1790

Μόλις λάβουμε το προϊόν προς επιστροφή σας αποστέλλουμε το καινούργιο προϊόν.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής της πρώτης αλλαγής δεν επιβαρύνουν τον πελάτη.
Από την δεύτερη αλλαγή , ο πελάτης χρεώνεται με το ποσό των 4,90€. (2,00€ έξοδα αποστολής + 2,00€ έξοδα επιστροφής + 0,90 για την αντικαταβολή του ποσού). Σε αυτήν την περίπτωση η αποστολή του πακέτου γίνεται με την ACS courier και χρέωση παραλήπτη, Κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος, θα επιβαρυνθεί τα έξοδα 4,90. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων το ποσό θα αφαιρείται από το σύνολο του επιστρεφόμενου ποσού.

Κύπρος: Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, το DUOMO διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η DUOMO θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.

Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.


ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Αλλαγή ή επιστροφή σε εσώρουχα, δεν γίνεται δεκτή, εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Εάν ο πελάτης δεν έχει μείνει ικανοποιημένος από την παραγγελία του έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το  προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης (μόνο στην περίπτωση που το προϊόν πληρεί τις προϋποθέσεις επιστροφής) και να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος που έχει καταβάλει ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού αξίας αντίστοιχης του καταβληθέντος τιμήματος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δρομολογείται αμέσως μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εφ’ όσον αυτό είναι σε άριστη κατάσταση και ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει η επιστροφή των χρημάτων εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή την απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στην περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής ήταν η αντικαταβολή ή η τραπεζική κατάθεση  πρέπει να αναφέρει τα εξής  :

  • IBAN
  • Την τράπεζα στην οποία αντιστοιχεί (π.χ. EUROBANK, PEIRAIUS, κ.τ.λ.)
  • Το όνομα του δικαιούχου

Αν ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής ήταν η πιστωτική κάρτα ή PAYPAL θα γίνει η επιστροφή χρήματων αντίστοιχα

Επίσης μπορεί να επικοινωνήσει στα τηλέφωνα 2117901790 & 2831050799


ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Copyright © 2011-2024 DUOMO